World Hydrogen Summit 2026 brengt internationale waterstofsector naar Rotterdam

De World Hydrogen Summit & Exhibition 2026 keert van 19 tot en met 21 mei 2026 terug naar Rotterdam. Het evenement geldt wereldwijd als het belangrijkste platform voor waterstofinnovatie, beleid en investeringen.

Tijdens de summit komen senior beleidsmakers, CEO’s, energieministers en industriële leiders samen om te spreken over de rol van waterstof in klimaatbeleid, energiezekerheid en economische groei. Het centrale thema van 2026 luidt: “Klimaat, Energie en Nationale Veiligheid: Het stimuleren van waterstofvraag om mondiale prioriteiten te realiseren.”

De conferentie vindt plaats in Rotterdam Ahoy en trekt jaarlijks duizenden internationale bezoekers. In 2025 bezochten ruim 11.500 professionals uit meer dan 100 landen het evenement.

Voor ondernemers biedt de World Hydrogen Summit volop kansen om:

  • nieuwe trends en ontwikkelingen in de waterstofmarkt te ontdekken;
  • internationale partners en investeerders te ontmoeten;
  • inspiratie op te doen voor duurzame innovatie en samenwerking.

Met de organisatie van dit internationale evenement verstevigt Rotterdam zijn positie als belangrijke hub voor cleantech, duurzame energie en de energietransitie.

Aanmelden

Mis deze kans niet om jouw netwerk uit te breiden en kennis op te doen op het snijvlak van industrie, innovatie en beleid. Aanmelden voor de expositie is gratis.

Uitgelicht